Kızlar oğlum 18 aylık bir şey istediğinde bağırıp çağırıyor ağlamaya başlıyor işaret parmağıylada gösteriyor bi yandan ama o bağırma anları delirtiyor beni her seferinde oğlum bağırma diyorum sakinleştirmeye çalışıyorum istediği şeyi sesli söylüyorum öğrensin diye su, emzik, mama, ekmek gibi.
Bazen kendimi tutamayıp bende bağırıyorum küçücük çocuğa 🥺 ağzına vurdum 1-2 korksun bir daha bağırmasın diye.
Valla psikolojim bozuldu artık. Merak ettim bir tek benim çocuğum mu böyle. Sizlerinki nasıl? Doktora götürmeli miyim?
Bu arada gün içinde televizyon izliyor bikaç saat