İlk gün durum güncellemesi:9 da yatağa geçtik sütünü içirdim her zamanki gibi uyuttum normal sürede uykuya daldı bir saat sonra bir uyandı kalkmıyor ama yatakta dikiliyor ben yanındayım yat annecim dedim yattı 1 e kadar sürekli aralıklarla uyandı onuda anlıyorum yabancı bir yere alışmaya çalışıyor dediğim gibi bende yerde yattım aynı odada yavaş yavaş onuda bırakacağım ilk günden korkmadın diye tek bırakmak istemedim bakalım gündüz uykumuz nasıl geçecek