berk58 Kızlar doktor bize evolvia veya aptamil başlayın demişti evolvia anne sütüne en yakın tatmış ama onu bulamayınca aptamil aldık ama aptamilde şeker oranının fazla olduğunu onun yerine hipp daha iyi diyenler oldu siz hangi mamayı kullanıyorsunuz?
[silindi] berk58 yeni doğduğunda sarılık için aptamil kullanmıştık ama bebeğimde çok fazla kusma yapmıştı 1 buçuk aydır hipp kullanıyoruz çok memnunuz
Asyade berk58 Her mamanın artısı eksisi var. Kiminde nişasta daha fazla kiminde laktoz kiminde maltodekstrin fazla vs vs. Bebeğiniz hangisini içiyorsa ona hangisi iyi geliyorsa onu verin.
asellinaninannesiii berk58 aptamil beğenmedim ben cok tatlı , içeriğinin iyi olmadığını görmüştüm burda annelerden , hipp kullanıyorum çok memnunum