5.5 aylık oğlum var. 4.cu ay atağından sonra ilk 3 ay düzenli olan uykularımız bir anda tepetaklak oldu. Her saat başı kalkıyor.. gözü kapalı bir şekilde ağlayarak kafasını kaldırıyor ( yüz üstü yattığı için) ve emmeden asla uykuya geçirmiyor. Gündüzleri yarım saatten fazla uyumuyor..
Uyutma şeklim ise hamakta sallayarak uyutuyorum.. gündüz bazen daldiktan sonra yatagina geçiriyorum.. bazen hamakta uyuyor.. uyku süresini uzatmak için mutlaka nasıl uyutuyorsak o şekilde uyutmaya devam etmemiz gerektiğini ve bebekler nerde ne şekilde uyuyorsa kalktıklarinda o yerde uyanmak istedilkleri için farklı alanda uyanirlarsa ağlamaya başladığı bilgisini nette okumuştum.. Ve tekrar onu nasıl uyuttuysak ona donmemizi isterlermis. bende vücut gelişimi için hamakta daldığı an yatağa alıyorum ama gece geç saatlerde uyanınca meme veriyorum.. iki çekip uyuyo. Sürekli sabaha kadar bu şekildeyiz.. meme vermesem aglama boyutu artıyor..
Acaba hamakta sabaha kadar uyusa bı şey olur mu kemik yapısına.. farkettim ki nerde ne şekilde uyutursam onu istiyomus aslında memeyi değil 🙄 9 da gece uykusuna gecti..hadi dedim daha uyumuyorum saat başı kalkınca emzireyim. Sıkı karnını doyurmus olurum diye düşündüm. Saat 12 de yattim. 1 de yine uyandı ağlayarak ve gözü kapalı bir şekilde. Hemen meme vermeden hamağa yatırdım iki salladım ve uyudu. Napsam bilemedim yaa. hamak yatağımın yanında uyanırsa gözüm kapalı iki sallarim uyur ama ne derece orda uyuması doğru olur. Aslında böyle 2-3 gece bunu yapsam gece uykularını da uzatmış olurum.saat başı alışkanlığı ortadan kalkar. Napayım sizce yaa 🙄🙄🙄