Merhabalar 35 günlük bir bebeğim var bu aralar gazla başımız dertte bazen öyle bir geliyor ki gazı ağlıyor kıvranıyor gaz damlası da kullanıyorum emzirdikten sonra başı omzumda sırtına vurarak gaz çıkarmaya çalışıyorum yada bacağımın üstüne yüzüstü uzatıp ama üstten gazı kolay kolay çıkmıyor dakikalarca uğraşmama rağmen bunun bir çaresi var mı neden çıkmıyor olabilir