Kızlar bebeğim 14 aylık günde 5-6 kere emziriyorum. Bugün ilk defa sütüm bir göğsümden fosforlu sarı şeklinde geldi. Ve o göğsümde beze gibi ağrılı şişlik var Göğüs pedi olmasa anlaşılmaz ama neden öyle gelmiş olabilir daha önce böyle bir şey yaşayan var mı? Göğsüm tıkalı da değil sütüm geliyor. Enfeksiyon mu kaptı acaba emzirmeye devam etmeli miyim? İnternette cevabını bulamadım.