ozgzturk benim bebeğimde yaklaşık bir ayına kadar böyleydi yenidoğanken. Ben de hep kolik mi diye düşünür dururdum. Ama şu an 2,5 aylık artık öyle ağlama krizi olmuyo çok. Anca acıkınca vs bi de banyo olurken ağlıyo. Sanırım dünyaya adaptasyon süreci. Çünkü gün geçtikçe görme düzeyi arttıkça çevreyi fark etmeye başladı vs.. artık kendi kendine bir müddet bile oyalanabiliyo. Ben sakinleştirmeye çalışıyodum omzuma alıp harekrt ediyodum salonda vs öyle öyle sakinledi. Yani dendme yanilmayla yönteminizi bulun. Kucağa alın gezdirin olmadı omzunuza alın, karnınızın üzerine koyun ,konuşun ninni söyleyin vs..zamanla kendi yönteminizi bulursunuz.