Razyaaemg Merhaba kizlar bugün çok hastaydım ishalin ve mide bulantım vardı acile gittim serum aldım 9 a kadar emzirme dedi ama mama vermeme rağmen durmadı çok ağladı az önce mecbur emzirdim biraz emzirmeden önce sağımda yaptım sizce bir şey olur mu
Kuzularinanasi Razyaaemg bisey olmaz ya sanmam.sonucta agir bi antibiyotik almadiniz.serum bu hic bisey olmaz.bnde ishal vs olunca serum verdiler gayette emzirdim hic emzirme demedi hatta dr.
BellatrixLestrange Razyaaemg bana da bugün serum taktılar ama benim ki farenjit doktora sorduğumda emzirebilirsin sorun olmaz demişti. Bence bir sorun olmaz büyük ihtimalle sizin ki sıvı desteği olabilir