Kızlar merhaba. Sütüm çok vardı kızım 3 ay emdi bıraktı. Mamaya başladık 4 aylıkken hep bir ite kaka geldik zorlaya zorlaya 10. Aya. Ama gelin bana sorun ki o mamayı saatlerce kandırıp uğraştırıp veriyorum. Mamanın tadını mi beğenmiyor derseniz kaç çeşit mama denedim yok ne yapsam olmadı. Aslında içmek istemiyor değil tutana kadar mamayı bir çekiyor görseniz biberon kopacak. Ama kolay kolay içmiyor işte. Huy yaptı artık. Biberondan da değil kaç kez değiştirdim banamısım demiyor. Genel olarak iştahsız bir bebek. Ama suan daha çok küçük. Onun temel ihtiyacı ek gıdalar değil yüzde 60 mama ile beslenmesi gerekir. Ne yapacağım bilmiyorum. Ek gıdayı da fazla yemiyor. Öyle gün içinde azcık bir şey yiyor işte. Şimdi tam diş çıkarma zamanında suan hele hiç istemiyor. Ne yapacağımı şaşırdım ya. Var mi bizim gibi. Hayır pazartesi işe başlayacağım nasıl bakacak kayınvalidem neyle besleyecek bilmiyorum. Hiçbir şey yemiyor. Yapıyorum döküyorum. Bir kaç kaşık alıyor yine de zorlaya zorlaya