Bebeğim 19 aylık evdeyken çoğu söylediğimi tekrar etmeye çalışır benimle iletişimi iyidir kelimeleride var ama toplu bir ortama kalabalığa girince konuşmuyor mesela başka çocuklar var onlar bizden biraz uzak kalabalık bir ortamdayız kendisi pek gitmez elimden tutar benide götürmeye çalışır bir yere gideceği zaman sizin de bebekleriniz böyle mi bu durum nasıl geçer? Doğduğundan beri kalabalık ortamlardayız bu arada sık sık dışarı da çıkarız park vs. yani insan görmemezlikten değil ama sizin bebekleriniz de böyle mi merak ettim 🫠