atarepla Prematüre doğdu. Ememiyor diye sütümü sağıp biberonla veriyorum. Ama biberonla içerken nefes nefese kalıyor gibi hık hık yapıyor boğazına kaçmış gibi. Çok korkuyorum. Tek başıma bakmaya çekiniyorum artık beslerken illa birini çağırıyorum yanıma. Bu şekilde yapınca hemen dizime yatırıp sırtına vuruyorum düzeliyor ama çok korkutuyor beni. Neden böyle oluyor? Neyi yanlış yapıyorum?
sadeturkkahvesi11 atarepla senin yaptığın yanlış bişey yok bence biberonu ve emziği ayına uygunsa. Benim bebeğimde öyleydi hatta bende böyle post açmıştım beslemeye korkuyordum sonra büyüdükçe düzeldi zamanla düzeliyor merak etme 🌸
Ball- atarepla merhaba benım bebegımde 34 de dogdu bır bıberon ıcerken 10 kere genzıne kacıyordu dr.brows bıberon almıstım yenıdogan akıs hızı az olan gene kacıyordu ama bu ıse yaradı bıraz premature bıberonlarda var e bebekte ınternet sıtesınde zor bulunuyor ama korkmayın sırtına ıkı kere vurunca gecıyor 3 aylıgız her bıberonda hayla ıkı kere en az kacıyor bızımde
gulserguler benimde öyleydi biberon değişikliği yapmıştım sonra alıştı düzeldi ayına uygunsa eğer düzeliyor
gulserguler benimde öyleydi biberon değişikliği yapmıştım sonra alıştı düzeldi ayına uygunsa eğer düzeliyor
aslnhan Benim bebeğimde emerken hep boğazına kaçıyordu ödüm kopuyordu bişey olacak diye, halada süt çok gelince boğazına kaçıyor hemen kaldırıp pıt pıt vuruyorum geçiyor, korkma bişey olmaz Allah’ın izniyle alışıyorsun zamanla 😇