simiyyy Telefonla yedirmekten bıktım artık savaşcak güç bulamıyorum kendimde yemiycen mi iyi hadi kalk diyorum ve aç duruyor. İşe yarar mı bu? Kilosuda az 12 kilo bişey boyu yaşıtlarına göre uzun olunca zayıf baya. Napcam ben bu çocukla ya
Cigdem61 simiyyy bu yöntemi ne kadardır deniyorsunuz 1 ay sürüp sonuç alamlar oluyormuş çünkü istikrarlı bi şekilde
helpp simiyyy 4 yaşında 16 kilo savaşmaktan yoruldum saldım ne iştah açıcılar kullandım neler neler ama yok yani olmayınca olmuyor bide 10 gün önce doğum yaptım tamamen yemeden içmeden kesildi 🤦🏻♀️
seninananbirmelektioglum simiyyy benim oğlumda ne telefonla nede telefonsuz hicbirsey yemiyor bazıları diyor acıkınca gelip yer zorlama ama öylede olmaz aç iki lokma yiyor sonra istemiyor bu seferde ay ne kadar zayıf diyorlar en son hıncımı birinden Alacam 😄
Aylizlina0110 Kızım 3 yaş felaket inat. Tüm gün aç kalır açlıktan huysuzlanır ağlaması bitmez. Yine de telefon olmadan yemez. Dil gelişimi vs her şeyi çok iyi olduğu için sabrım da olmadıgı için telefonla yediriyorum bende malesef
Dolores Cigdem61 ben bu yöntemi denedim açıkçası çok çabuk sonuç aldım ama yaşı itibarıyle yemekten sonra 10 dk izlemesine izin veriyorum. Hadi önce yemek sonra çizgi film diye. İkna oldu gayet.
Cigdem61 simiyyy düzelecektir inşallah o zaman çünkü istikrarlı giden herkes sonuç almış genelde de 4-5. Günden sonra dönüm noktası oluyor.
livanurvealpinannesi61 helpp 4 yaş 16 kilo gayet iyi benim kızım 4 yaşında 14 kiloydu sizin çok iyi. Şuan 5 yaşında 18500 kilo falan
livanurvealpinannesi61 simiyyy oğlum aşırı inat bir çocuk. Yemeği yaparım önüne koyarım yerse yer yemezse kendi bilir. Yemezsen başka bişey yok TV de yasak kendin bilirsin diyorum ağlar ağlar sonra yer acıkınca. 3.5 yaşında 16700 gr 102 cm
oglumubeklerken livanurvealpinannesi61 valla bunu bende yapıyorum ya bazen. Yemeden kalkıyor TV izlemek istiyor, yemeğini yeseydin izleyebilirdin diyorum. Ya da mesela abur cubur istiyor yemeğini yemeden yiyemezsin bunu sende biliyorsun diyorum. Bazı durumlarda böyle tehditvari konuşuyorum yani. Bazen yanlış mı yapıyorum acaba diye düşünüyorum ama napiyim.
simiyyy livanurvealpinannesi61 gerçekten çok zayıf çünkü boyu uzun etraftanda hep çok zayıf yorumları alıyorum
Sadeturkkahvesi simiyyy valla bende çok dedim yemiyo musun tamam kalk diye ve kalktı tüm gün aç kaldı