Nurdem0433 Viyanarin2121 bizde sarılık olmuştuk dr uyanmazsa üstünü soy demişti öle uyanırmış mutlak koşa aralıklarla emzir en geç 2 saat arayla
Derin17 Mışıl mışıl uyur hemde 🤗2 saat aralıklarla beslenmesi gerekir uyandırıp besleyen yoksa sarılık olup saatlerce uyanmıyor
Derin17 Viyanarin2121 mutlaka uyandırıp besleyin süt yetmiyorsa mama verin ilk günler çok önemli benim bebişi sarılık olmuştu çok ağlamıştım🤐 emip emip uyur o şimdi zaten
Derin17 Yoğun bakımda yattı, bağışıklık sistemini çökertiyor, ciğerlere vuruyor sıkıntılı bir durum Allah korusun ilk ay çok dikkat etmek gerekir