Abartmayın bence zehir vermemiş çocuğa, bal dışında her şeyi yiyebilir 6 ay üstünde çocuk. En fazla gazı öpülür onu da çıkarmayı öğrenmiştir bir şey olmaz. Ben de 6,5 aylık oğluma nohut vs vermeye başlayacağım yakında. Baklagil de yemesi lazım çocukların