Kızlar benm oğlan 2 yaş 3 aylık tırnak yiyor durduramıyorum nası yedirmeyi önlerim birde aşırı sinirli bir çock istedigi olmadıgı zaman sinirlendgi zaman vuruyo ısıryo bişe kaldrp atıyo ve önüne meyve veya başka bişe koyuyum tabkla kaldırıp fırlatıyo evde kırılmadık bişe kalmadı tv telefona tabaklar herşyi kırıyor aşırı agresif konuşmuyor da baba dede nene kardeş su arkadaş anne de demiyor bana nene diyor babasına da dede diyordu yeni baba demeye başladı tv izlyo ama eskisi kadar izlmyo sevmyo fazla çok hiperaktif bir çock hasntye götrsem hangi bölme götrmem gerek veya normal mi bu davranışı birde dokunsan bile ağlyor herşye