Gulsn4335 15 gün sonra işe başlayacağım 18 aylık bi oğlum var aşırı anneci odadan çıkınca bile arkamdan ağlıyor o derece yanı bu durumda olan var mı yoklugunuza alışması ne kadar sürdü benim nasıl davranmam gerekiyor
Minel-inannesi Gulsn4335 sizin ise basladiginizda bakim vereni kim olcaksa alisma sureci baslatin simdiden. Gun icinde ilk 2 gun yarim saat, sonraki bikac gun 1 saat seklinde sureleri uzatarak evden cikmaya baslayin.
Gulsn4335 Babaannesi bakacak aslında görüyor hep ama beni ariyo ağlamasına izin vermeli miyim aglaya ağlaya alışır diyolar