lindos2024 hatta doktorların 1 yaşına kadar ek gıdanın doyurmasinin sart olmadığını okumuştum ne kadar doğru bilmem ama bana mantıklı geldi. Benimde bebeğim 6 ay 3 gün ben 5. Aydan beri ek gıdaya başladım geceleri de hep mama yaptım ama doyurmak amacım olmadı zaten midesi cok hassas tamamen dolarsa rahat edemez. Ayina göre ne verebiliyorsan tattır zamanı gelince kendisi doya doya yer 😊