Arkadaşlar merhaba
Aranıza yeni katıldım.tup bebek ile çift yumurta ikizlerimi 4 gün önce birinde gelişim geriliği olduğu için doğum yaptım.
- 1755 kilo ve 2325 kg miniklerim biri entube dedi diğeri burundan nefes alıyor fakat vermesi biraz sıkıntılı oyuzden kuvezde olduğunu söyledi.
Bu durumlari yaşayıp kaç günde kucağınıza aldınız ne zaman çıktılar tecrübesi olan bilgisini paylaşırsa sevinirim