hanımlar ve hanımlar,
doktorumuz 4.5 ay itibariyle ek gıda tadımlarına başlayalım dedi. Kabak, salatalık, havuç, taze fasülye vs bana bir liste hazırladı. 5-5.5 ay itibariyle de yoğurda başlanacakmış. Aynı aylarda başlayan anneler, nasıl yaptınız neler verdiniz? Bana 4.5 ay çok erken geldi ama doktor dediği için yapacağım ofc 🤝🏻