7 aylık bebeğimle çok fazla kabızlık sorunu yaşıyoruz. Doktorum bir kaç defa fitille rahatlatın çocuğu sonra dulcasoft verelim dedi. Bizde fitil kullandık ama çocuğum çok ağladı fitili verirken. Poposunu yağladım ve zorlamamaya çok özen gösterdim ki çatlak falan olmasın diye. Baya katı bir şekilde kaka yaptı ama çok ağladı çok üzüldüm. Sonra şurup başladık. Dün akşam başladım ama hala huzursuz ve ıkınıyor arada. Ama yapamıyor çıkmıyor birşey. Yardımcı olup karnına masaj yapmaya ayaklarını kucağımda karnına falan çekmeye çalışıyorum ama izin vermiyor. Karnıda şiş. Lavman yada fitil yaptırmak istemiyorum çok ağladı diye çok üzüldüm. Bu şurup ne zaman etki eder. Uçta kalan kuru kakayı yumuşatırmı? Fitilden sonra ki gün bir kez de zeytin yağı verdim poposuna iyi gelsin kakası varsa yine yumuşatsın diye onu verirkende ağladı biraz acaba içerden çatladı mı diye düşündüm sonra.. Ne yapacağım bu ilaç işe yaramassa..