begumbeliz Arkadaşlar selam bebeğim 4 aylık burnu acayip tıkalı. Serum fizyolojik dışında önerisi olan var mı? Uykusu bölünüyor ve çok ağlıyor aspratörle cektiğimde. Ne yapabilirim😕?
Aysemira2019 Serum açıcı dışında eczaneden damla alabilirsinizdoğal olan ve alışkanlık yapmayanlardan.Benimki nezle bu aralar onunla açıyorum