Aslında ılk çocuğum büyüsün 5 yaşına kadar gelsin ikinciyi o sekılde dusuneyım dıyordum ama bi tanıdığım fikrimi etkiledi . İlk çocuk kac yaşına gelırse gelsin ikinciyi mutlaka kıskanır ve cok zor benimser dıye . En iyisi arayı cok tutmadan ve ilk çocuğun bı şeylere aklı ermeden ıkıncıyı yapıp bırlıkte büyütmek dedi . Bana mantıklı geldi . Evet ıkısı bırden cok zor olur ama dıger türlü dengeyi sağlamak anne babayı cok yıpratır dıye düşündüm .