havva_hira Hanımlar yeni katıldım aranıza kızım 6 ay 12 günlük ve ayına göre 2 kilo geride çok üzülüyorum sağlık ocağına götürdüm bugün 6 kilo 900 gram hemşire az olduğunu söyledi pirnç unu verebilirsin dedi ama o bile sütle yapılıyor bugün arı mama denedim çok kötü oldu kızım yüzü falan hep kızardı öksürmeye başladı 2 kaşıkla hemde ağladım üzüldüm mama vermek istiyorum toparlansın istiyorum siz ne öneririsiniz hangi mamayı vermeliyim sıvı içmiyor biberon tutmuyor kaşıklı mamalar olsa iyi olur lütfen öneride bulunun ileride kızım dondurma çikolaya yiyemiycek diye çok üzülüyorum geçer mi sizce 😑
Seymaaa havva_hira bizimde inek sütü alerjimiz vardı şuan 20 aylığız ve diyetimiz 15 aylıkken açıldı çok şükür. Beni emdiği için sıkı bir diyetteydik ve doktorumuz da çok iyiydi raporlu mama kullandık tadı çok kötü olduğu için zorlandık ama hepsi geçiyor..
gizemers Merhaba benimde bebeğimde var. 4 aylık yeni anladık süt alerjisini. Fakat ben emziriyorum bu yüzden diyet yapıyorum, süt ve süt ürünü içeren besinleri yemiyorum. Mama verecekseniz de alerjik bebekler için özel mamalar var neden bulamadınız ki?
havva_hira gizemers bugün mama vermeye karar verdik daha önceden kilo alıyordu ama 2 ayda sadece 800 gram aldığını öğrendim bugün çok üzüldümm arı mama denedik çok kötü yan etki etti eşim interntten araştırdı sütsüz mamalar diye de yarın da eczaneye soruvak inşallah kızımın sevecği bir mama buluruz
havva_hira gizemers bende emziriyorumm kızım kendini çok kaşıyor vucudu hep kızarık ve kuru bir cildi varr ben de süt ürünleri yememyey özen gösteriyorum ama tıtamıyorum bazen kendimi artık yemiycem
Seymaaa havva_hira aptamil pregomin as kullandık biz ama doktor belki size başka öneride de bulunabilir.. normalde mamanın fiyatı baya yüksekti Ama raporlu olduğu için Çok az bir miktar ödedik