Merhaba annelerim 23 aylik oglum var cevremizde pek bebek yok sosyallesmesini istiyorum kres bsktim yari zamanli bensiz kendini ifade edemedigi icin endiseliyim tercih etmek istemiyorum vsrmi boyle bir durum yasayan neler yaptiniz cevremizdeki psrklara gitmek istemiyor cocugum farklilik pesinde anlsyabiliyorum yada bagcilarda burdan tanisip gorusebilcegim birileri ciksr mi