Arkadaşlar doğum yapalı 2ay 20 gün oldu emziriyorum spiral takmadım ve herhangi bir ilaç kullanmıyorum 10 gün önce regl oldum beş gün sürdü ve bitti şimdi yine koyu kahverengi kanamam var ilk kez böyle oluyor korkmalı mıyım hastaneye falan gitmeme gerek var mı ne için böyle oldu