Minii_baby benimde bebeğim 6 aylık aynı böyle oldu çocuk cerrahisine gittim krem verdi her gün o kremle masaj yaptım kızarıklık ve iltihap gittikten sonra düz bir şekilde tırnağını kestim bir daha olmadı ( doktorum krem ile beraber böyle yapmamı söyledi )