Biz hamur yapıyoruz muhakak. Yani ben hamurişi yaparken eline verip oynamasını sağlıyorum. Yada kurabiye kalıplarını verip kalıptan şekil yapmayı çıkarmayı gösteriyorum ve onunkileride pişiriyorum. Kek yapacaksak ona çırptırıyorum hatta ufak ufak yumurta kırmayı gösteriyorum eline veriyorum. Çook eğleniyoruz 😊