res25 benimde öyleydi bı video gördüm hep öyle yaptım hiç gaz sorunu yaşamadım şükür, aşkım uyuyunca almadığın gaz çok daha kötü olur mutlaka almalısın, omzuna alıyorsun sonra biraz sivazla daha sonra yukardan aşağı 3 defa pıt pıt yapıyorsun ya videoyu hatirlasam keşke hemşire birinindi YouTube da o kadar faydasını gördüm ki, bebek cikarinca ztn emin ol yatınca daha kolay uyuyo hatta şuan 5 buçuk aylık memeden uyur ama sonra bırakınca hemen uyanma olmuyor o dönem öyle alıştığı için yatirincada devam ediyor hemen uyanmıyor bazı bebekler memeden ayrılınca hemen uyanır mesela öyle düşün şifa olur inşallah