Bebeğim 1ay 12 günlük SMAmamasından bebelak gold mamaya geçiş yapmıştık Sma Opti pro çok gaz yapmıştı bu da kabız yaptı bebeğimin kakasından kan geldi hastaneye götürmeli miyim çok az geldi acaba intihap falan mı var yoksa kabızlıktan poposunda çatlak mı oldu başına gelen var mı