3kedili2bebekli iclalbakh sütünüz yetmiyorsa mama verebilirsiniz ek gidayla doyurmaya kalkarsanız öncelikle doyacak kadar zaten yemez alışkın değil çünkü, hadi yedi diyelim kusar, kabız olur, midesine dokunur, bağırsak florasi bozulur, alerji yapabilir
duhalinamom iclalbakh bende beş aylıkken başladım 4 gün sonra 6 aylık olucak anne sütü alıyo günde bir kere felan mama veriyorum sabahları küçük küçük birşeyler veriyorum yoğurt peynir yumurtanın sarısı patates haşlayıp tattırdım havuç muz elma armut tabi hepsini bir gün değil ve tıka basa doysun diye değil tadını bilsin alışsın diye verdım çok şükür alerji falan birşey de olmadı sende yavaş yavaş tadımlara başlayabilirsin ama doymuyorsa el gida ile doyurmaya çalışma meme. Mama şeklinde ilerle ek gıdayı da tadım amaçlı aralarda ver
sencokbiliyon iclalbakh mama vermelisiniz. Ek gıdaya da tadım olarak başlamalısınız öğün şeklinde değil. 1. Gün çay kaşığı kadar, 2. Gün 1 tatlı kaşığı, 3. Gün 1 yemek kaşığı şeklinde ilerledik biz. Biz de 5. Ayda ek gıdaya başlamıştık. Şimdi 6. Aylık olacak tadımlar yeni bitti ve evde kaşık mama hazırlıyorum artık.
tugceazra iclalbakh canım ilk olarak havuç patates, kabak gibi şeylerle başlayabilirsin Bizde 5 aylıpız ben ilk haftamızda başladım mama ile de deskteliyorım
cokbilmismom iclalbakh sütunuz yetmiyorsa mamaya başlamalısınız. Biz 4.5 aylık ek gıdaya yoğurtla başladık bugün iki tatlı kasigi olarak bir iki gün sonra 4 tatlı kaşığına çıkacak. Daha sonra da mevsim meyvesi şeftali falan tattıracağım, karpuz kavun falan yalattim bu hafta tat duyusu gelişsin diye. Doktorumuz bu şekilde yönlendirdi. 5. Ayda ek gıda ile karnını doyuramazsiniz ufak ufak tadar sadece