Kızlar oğlum 7 aylık olmak üzere ve suluk almak istiyorum bi süre sonra pipetle içmeyi bırakacak ve bardağa geçecek yine alıştırmak gerekecek bu yüzden direk 360 bardak mı almak mantıklı olur bilemiyorum munchkın pipetle suluk mu yoksa 360 mı tercihiniz ne olurdu akıl verir misinşz