Yasemin58 Ablam mutfak dolaplarını boyadı, çok güzel oldu. İlk beş gün su değdirmemek lazım. Sonrasında ise yağ tutmadan devamlı siler ve temiz kullanırsanız kullanışlı olur. Ben annemin mutfağını başka vernikli boya ile boyadım. Güzel oldu ama stellanın kalitesinin daha iyi olduğunu söyledi ablam.