Benim de 1 aylıkken hafif tıkalıydı şırınga usulü yapardık. Doktor aspiratör ile çekmek ödem yapıyo o da mukus var gibi tıkanıklık hissi yapıyo, aspiratör kullanma demişti. Küçük diye yan yatırarak yapıyorduk. Sonrasında ihtiyaç duymadık şükür, her banyoda, ağlamada hapşurmada atıyo kendisi. Zaten 3 aydan sonra ağızdan nefes almayı da öğreniyorlar o tehlike geçiyor ama yine de burnunu açık tutmak lazım. Çok geçmiş olsun size de