Annelikdeneyimim- kısa programlar yükü az algılayarak yıkıyor o sebeple önermem. Siz 30 veya 40 derecede bir saatlik programa atabilirsiniz. Halının alt tabanı birbirne bakacak şekilde katlayıp koyun, yumuşatıcı atmayın sadece deterjan ile yıkama yapabilirsiniz. Benim makinem 8 kg atıyorum devamlı.