Kızlar bişey sormak istiyorum bebeğim 11 aylık yerde sırt üstü uzanırken eşyaları ayaklarıyla tutmaya çalışıyor bu normal hareket mi örnek biberonu su şişesini veya topu hem ayaklarıyla hem elleriyle kavrıyor normal mi tecrübeli anneler yazarsa sevinirim