25 aylık bebeğim var bu zamana kadar hep emerek uyudu hâlâ öyle devam ediyoruz. Hem emiyor hem ben ayaktayım hafif sallayarak uyutuyorum. Yaklaşık 2 haftadır uykuya çok direniyor. Gözlerini kapatıyor bir anda geri açıyor. Sonra kaşınmaya başlıyor. Ya da ayaklarını tepiyor boynuma sarılmak istiyor. Alıyorum tekrar geri emmek istiyor. 5-6 kere aynı döngü. Sürekli tepiniyor ne yapacağımı bilmiyorum sebebini anlamıyorum. Yaşayan var mı acaba?