Bende bi kaç kez yolculuk yaptım 4.5 aylık şuan 3 gün önce geldik, korkmayın hiç ben buzluktaki sütümden aldım yanıma buz kütlesi koydum termos çantaya garantiye alayım dedim sağa azsam diye, sonra 3-4 saate bir mola yerinde mescitte falan sagdım, eğer denk geldiyse açsa sağdığımı hemen verdim aç değilse buz kütlesinin içine koydum, sıcak suyumda vardı yanımda tabakla birlikte sütü ısıtmak için, pompam aparatlarınıda sıcak suyumla yıkadım, sıcak su bitincede mola yerinde mutfaktan yada cafeden istedim verdiler sağolsunlar, hiç korkmayın valla allah anneler güç veriyor kendini ayalıuorsun ona göre, sadece en önemli olan yanında yedek buzlu süt olsun garanti olarak olurya sagamazsınız duramazsınız veya allah korusun yolunuz uzun sürer araba arıza verir vs allah korusun tabi ger ihtimale karsı yedek süt veya mama alın yanınıza