Merhaba hanımlar. 8 aylık bebeğim var ve 2 aydır ek gıda sürecindeyiz. Son bir haftadır kabız maalesef. Dışkılıyor ama o da zorlayarak ve az miktarda. Öğünlerinde şeftali erik vs veriyorum kabızlığı geçsin diye ama işe yaramadı maalesef. Bağırsak düzeni için yoğurt ve probiyotik damla da veriyorum üstelik. En sonunda bugün kahvaltısından sonra yıkadım damlalarını da verdim beşiğine koyduktan sonra eşimin yanındayken fışkırtarak kusmaya başlamış. İyi ki yanındaymış yoksa kusmuğundan boğuluyordu o derece yoğun. Yediği her şeyi kustu yani. Üstelik çok da kokuluydu. Enfeksiyondan şüphelendim ama ateşi halsizliği vs yok keyfi yerinde. Acaba kabız olduğu için artık midesi almıyor ve kusuyor mu yoksa doktora götürmeli miyim? Siz ne önerirsiniz?