Berivan62 4 gün önce göbek bağımız düştü. Bugün altını değiştirdiğimde kanadığını gördüm. Aranızda böyle bişeyle karşılaşan varmı.
Haticelif Berivan62 korkulacak bişe değil canım K vitamini eksikliğinden oluyo,Dr söylersen K vitamini iğnesi yapar ve geçer
MirayGURSES Berivan62 benim Kızımda da aynı sorunu yaşadık göğüs pedi koymuştum göbeğine ve göbeğine altını değiştireceğim zaman göbek bağı temizleyici sprey sıkmıstım 3 gün sonra kanaması durmustu geçmiş olsun.
ikibebek Benim kızında 20 gönlük olduk hala leke gibi kan gelıyor doktor normal dedi etrafında kızarıklıl olmadığı sürece sıkıntı yok K vitamini vurulduysa sıkıntı yok