cananelisa erken öğrendiğimiz için sanslisiniz daha kolay alışır mamaya ben 90 CC mamaya 1 tatlı kaşığı pekmez atıyordum , vanilya şurubu koydugumdada 1 yemek kaşığı
1 ay boyunca böyle sürekli birşeyler katarak içti sonra mamanın yapisini bozmasın diye katmadan verdim.icti.
15 gün içinde o ağrıları bitmişti bide bizimki cilt tepkiliydi bütün kabarıklıklari geçmişti.
Çok geçmiş olsun , bu surecde sakın kalmanız gerekir bebeğiniz sizin stresini anlamasın sevicek mamayı annesi merak etmeyin ☺️🌸