Kızlar merhaba o kadar kötüyüm ki aslında çevremdeki insanlardan dolayı çünkü kızım 10 buçuk aylık ve 8500 kg herkes zayıf sen bu çocuga bakamıyorsun diyo ama sağlıkocagındaki hemşire gayet iyi dedi aslında çok kötü bi düşüklüğü yok kilosunun ama anne yüreği işte insanlar öyle dedikçe acaba mı diyorum bakamıyormuyum ben kızıma ? Benim gibi aynı durumda olan varmı aranızda?