Elommmm betulbulut06 benimkide yapıyordu onu simsi bile bazen yapiyor kafası kaşınıyor herhalde diye düşünüp ben kafasını azıcık kaşıyordum
Oykumilam Benimki 3 bucuk aylik ayni dedigin gibi cozemedim noldugunu bende habire kafasini cevirio uyandirio kendini ozellikle gece uykusuna dalmadan once yapio
Oykumilam betulbulut06 belki cok ruya goruyodur bende cok ruya gorurum esim hep der vasini gene habire saga sola attin diye