sanırım kardeş kıskançlığı 🥺 burada birkaç buna benzer post okudum hepside kardeşten sonra sizin gibi yaramazlığın arttığını söylüyor. yaramazlık demekte doğru değil aslında ilgi, dikkat çekmek. sonuçta belli bir yere kadar anne baba tek onunla ilgilendi birde hoppp ilgi başka yerde (asla büyüğü ihmal ettiğinizi söylemiyorum). tamamen ilgi çekmek için gibi duruyor. aslında kreşe yazdırabilseydiniz bence sizin için daha iyi olurdu manevi olarak..