5 yaşındaki oğlum Smart up sitikolin ve omega 3 kullanıyordu. Kutusunu bulmuş bi kısmını dışarı atmış bi kısmını da yutmuş. Ne kadar yuttuğunu söylemiyor. Doktorla görüştük böyle bir vaka gelmediği için net ne yan etkisi olur bilinmez ishal veya kabızlık diyor. Bir bilginiz var mı?