Bebeğim doğduğundan beri mama içiyordu bir yaşına gelince beni emmeyi bıraktı doktor ona özel mama yazdı dört aydır özel mamayı güzel bir şekilde içiyordu ama iki gündür içmiyor biberon ağzına almıyor doktora götürdük aft olmuş enfeksiyon var dedi iki gündür hiçbir şey yemiyor ve süt içmiyor ne yapmam gerekiyor düzelince içermi yoksa biberondan daha çok sogurmu bana fikir verin kızlar