1prensesannesi__ Kızlar bebisleriniz önce anne mi yoksa baba mi dedi bizim kız 10 aylık olacak ilk kez dün baba demeye başladı onun yanında, mama,meme de diyor. Çok net olmasada çok nadir anne derdi ama net bir şekilde demiyor offf keşke önce anne deseydi 😀🙈🤣
1prensesannesi__ aslananne27 ahahahah oda iyiymiş yaa bazen dişini kasirken sanki annaa diyor bazen anne doye çıkıyor gibi ama kasıtlı demiyor tabii bakalım baba demeye başladı sürekli diyecek mi oda var tabi belki vazgecer anne demeye başlar hahaha🤣🤣
1prensesannesi__ Linaduygu ayyy oda güzelmiş hergun anneanneyle konuşuruz görüntülü belki onuda der 😀😀🤣
Linaduygu 1prensesannesi__ bende anneannesine video atacaktım yatırırken beşikte biraz kıkırdıyordu o anları görsün diye birden pat diye söyleyiverdi video hala durur o an kayıtta olmamda büyük şans 😂
simseklivekalpli 1prensesannesi__ ilki anne ikinci dede üçüncü baba. Hatta ağlarken babaaaaağ diye aglıyor. Babasını 9 aydır görüntülü görüşme harici görememesi harici sorun yok 🤣🤣
Deletedmom_121 1prensesannesi__ iç güdüsel olarak hep anne diyorlar bebeklerim 4 aylıkken hep anne dediklerini duydum ama bilinçli baba dediler
1prensesannesi__ Deletedmom_121 aynı şekilde hep anne diyordu bizimkide o zamanlar enne derdi şimdi bilinçli mi dedi babayı bakalım göreceğiz bazen unutabiliyorlar babası çöl mutlu ben hala anne de diyorum ama tık yok 🤣
3kedili2bebekli 1prensesannesi__ kızım dede dedi ilk ya eşim biraz bozuldu ama caktirmadi 😂 oğlum baba dedi ilk 😂
1prensesannesi__ 3kedili2bebekli ayyy yok ben dede demesini istemiyorum bi k.peder var zaten pek sevmem 😁
Eymeneffem 1prensesannesi__ ilk anne dedi sonra baba dedi babayi fazla kullanmiyor nadir soyluyordu 😂