Ozkus benim yorumuna ithafen sanırım bu kusma örnekleriniz. Hayır hanımefendi verdiğim kan damlasını kustu her seferinde, bebeğimin üşütmesini anlayabilecek kadar bilinçliyim çok şükür. Herkes inandığı şeyi yapmakta özgür, biz de arkadaşa yaşadığımız şeylerden örnek vererek tavsiyede bulunduk. Sizin bebeğinize dokunmamış olabilir ne güzel. Ama bir çok bebeğe dokunuyor verilen damlalar ne yazık ki. Kusma, kabızlık, huzursuzluk vs açıp bakarsanız zaten yan etkileri kısmında da yazan şeyler.