Laden Merryyy 2 kapağı var. Hem pipetli kapak hemde normal kapak. Zaten kılıflı olarak bir model var. Uzspace yazarsanız görürsünüz link atmak yasak☺️
Merryyy Laden teşekkürler baktım ama ml olarak az geldi gözüme oğlum çok su içiyor acaba yeterli olur mu bilemedim
DuruAselEmr Merryyy 600ml kirmizi,800 ml mavi var kızım ve oglum kullanıyor çok oldu alalı ama kesinlikle çok kaliteli şimdi bebegim için pipetli modellerden alacagim
Laden Merryyy 4 sene olacak alalı yaz kış her gün kullanıyor kızım. Kime önerdiysem dua etti bana. Çok memnun olmasam önermem zaten
Merryyy 26merve26 tuppera da baktım ama hiç kullanmadım bilmiyorum birde plastik derecesi 7 o kadar para verip 7 numara olması gereksiz