Kızlar merhaba bebeğim 3 ay 27 günlük yaklaşık 1 aydan beri kakasını 5-6 gün yapamadığı oluyor çok rahatsız oluyor uyumuyor ıkınmaktan eczaneden fitil aldım 5 günü geçerse mecburen atıyorum yumuşak cıvık kıvamda yapıyor kabız değil karnı taş gibi hem emziriyorum Hemde mama veriyorum hipp combiotic kilosu bi tık fazla dedi doktor 7.5 kilo oğlum pazartesi kontrole götüreceğim ama sizden de fikir almak istedim var mı aynı durumda olan