Kızlar merhaba eylülün 8’inde 2 ayına girecek bi kızım var fakat geceden sabaha kadar çığlık çığlığa ağlıyor ne kucakta ne ayakta ne ana kucağında durmuyor sadece evde kucağımız da gezdirirsek susuyor sabah 6’ya kadar annem ben eşim perişan oluyoruz ve o süreçte asla meme de emmek istemiyor memeye gelince ağlama krizi tutuyor, Allah aşkına yardımcı olun bi oğlum daha var 4 yaşında o böyle değildi çok çaresizim ilk çocuğumu emzirmedim bunu emziriyorum neden emmiyor o saatde neden sabahlara kadar ağlıyor bilmiyorum bu süreç geçecek mi devam mı edecek, gaz damlası kimyon rezene ne deseniz denedik